Често задавани въпроси (FAQ)

?
Как мога да върна или сменя поръчан продукт?

Препоръчително е да опишете ясно политиката за връщане или замяна на продуктите, които предлагате. За клиентите това е важно и поражда доверие в търговеца. Този въпрос е важно да присъства в списъка от ЧЗВ. И той може да бъде предпоставка при взимане на решение за поръчка.

?
Какъв е срокът за доставка?

Срокът за доставка определяте Вие. Най-често онлайн магазините предлагат срок за доставка от 24 часа. Но в зависимост от артикулите и наличностите можете да посочите и по-дълъг срок за доставка например два, три или повече дни.

?
Каква е цената за доставка?

В Shopiko е налична интеграция с две куриерски компании - Еконт Експрес, Speedy и Rapido. Вие можете да определите фиксирани цени за доставка до адрес или офис, а имате възможност да направите настройка и цените да се изчисляват в реално време.

?
Как да поръчам?

Поръчката в Shopiko става в три стъпки. Избирате продукта, който желаете да поръчата и натиската бутона "Купи" (продуктът се добавя в количката). След това преминавате към следващата стъпка, в която да попълните данните за Вашата поръчка и натискате бутона "Продължи". Така стигате до последната, трета стъпка от поръчката, в която да изберете предпочитан от Вас начин на плащане и начин на доставка и настискате бутона "Поръчай". Това е!

Платформата на Shopiko предлага и още един начин за поръчка - Бърза поръчка само с попълване на мобилен телефон.

?
Какъв е стандартният гаранционният срок на очилата?
Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас